Translate

środa, 8 lutego 2012

Vintage Rose - pierścionek.

Gdy zobaczyłam takie pierścionki na zagranicznych blogach, zakochałam się od razu i szukałam długo tutoriala. Nie byłam w stanie się oprzeć. Gdy w końcu znalazłam, musiałam zaczekać, aż znany z pewnością wielu biżuteryjkom sprzedawca z Allegro sprowadzi mi 3mm bicone i perełki Swarovskiego. W międzyczasie wykonałam taki pierścionek z 4mm biconów, które akurat miałam pod ręką, ale wg mnie jest trochę za duży w takiej wersji. Wersja z wykorzystaniem kryształków 3-milimetrowych jest na pewno wygodniejsza, bo pierścionek i tak jest duży i okazały.
Narazie zrobiłam jeden z koralików Toho i perełek, ale czekają jeszcze bicone 3mm Jet Nutx2 i bicone 4mm (no, niestety ;)) Vitrail Medium.
Jeśli doczekam się kiedyś biconów 3mm w szarościach, to i sobie chętnie taki zrobię...

Mój prototyp - bicone 4mm Smoked Topaz i szklane koraliki w cynanonowym kolorze    




Toho 11/0 i 15/0 oraz perełki Swarovski 3mm
 

2 komentarze:

  1. A gdzie mozna znalezc tutorial? Pierscionki absolutnie przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    To jest schemat z bloga Peetje, powinnam była to od razu napisać ;)
    http://peetjes.canalblog.com/archives/2010/03/04/17124413.html

    OdpowiedzUsuń