Translate

piątek, 1 października 2010

Na bieżąco... w miarę.

Kiedy moja biżuteria niekoniecznie mogła się jeszcze nazywać biżuterią, a już na pewno nie była gotowa na pójście w szeroki świat, naiwnie próbowałam dostać się do jakiejś internetowej galerii. Oczywiście bez skutku :) na szczęście mam swoje grono stałych już, "stacjonarnych" klientek, które zapełniały kolczykami kolejne pudełka...
Mając nadzieję, że jednak trochę się rozwinęłam, niedawno znów spróbowałam swoich sił... i udało się!
Oto prace, które trafiły do galerii ArsNeo oraz AleŁadne.

Kolczyki z apatytem, chryzokolą i biconami Swarovskiego:



Bardzo skromne piryty na srebrze :)


Plecionki z kryształów Swarovskiego i srebra:


Plecionki z labradorytem - pierwsza praca, która się sprzedała :)


Plecione kule z rodonitu i srebra


Plecione oliwki z Jablonexu i posrebrzanych kuleczek



Plecione drobiażdżki - Swarovski


Swarovski i srebro


Jak wyżej...


Tu też :) oksydowane


A tu perły słodkowodne, Swarovski i srebro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz